Sanal Pazar Entegrasyonu

Sanal Pazar Entegrasyonu
Ayça Altıntaş

Ayça Altıntaş

İçerik Editörü

10.04.2021

Sanal Pazar Entegrasyonu nedir?

E-Ticaret ürünleri için pazar yeri entegrasyonu, ürün listeleme, siparişleri yönetme, stoksuz satış ve fatura yönetimi gibi öğeleri kapsayabilir. Ürün verilerini ve envanterini gerçek zamanlı olarak pazar yerlerine entegre etmek, nerede olurlarsa olsunlar ürünlerinizle sorunsuz müşteri deneyimleri için çok önemlidir. Stokta olmayan bir pazarda bir ürün satın almaktan daha kötü ne olabilir?

Neden e-ticaret mağazanızı bir Pazar yeri ile entegre etmelisiniz ?

E-ticaretin büyümesi bizden gizli değil. Online alışveriş hızla yayılıyor ve etkisi hemen hemen her alanda tüm dünyada görülebiliyor. Modern kullanıcılar tercihlerini halihazırda fiziksel mağazalardan mobil ekranlara kaydırmış ve bu da online Pazar yerinin her geçen gün büyümesine yol açmıştır. 

Büyük Pazarların milyonlarca günlük ziyaretçisi var . Birçok alışverişkoliğin, marka popülaritesi, her açıdan olan ürün seçenekleri ve çok daha fazlası nedeniyle ünlü pazar yerlerine uğrar. Çevrimiçi ticaret genişlemesinin arkasındaki sebeplerinden biri, müthiş teklifler ve avantajlardır. Müşteriler küçük ve yeni e-ticaret web sitelerini de kontrol ediyor olabilirler, ancak yine de aynı ürünü bu ünlü Pazaryerlerinden satın alıyorlar. Bu, mağazanızı bir pazara entegre etmeyi  istemediyseniz, çevrimiçi potansiyel müşterilerin ve potansiyel müşterilerin çoğunu neden kaybettiğinizi kesinlikle açıklar.

Bir Pazaryeri ile entegrasyon, büyük işletmelerin yanı sıra küçük işletmelere de sayısız avantaj sağlar.
Burada, web sitenizi çevrimiçi bir Pazar Yeri ile entegre etmek için 5 sağlam neden listeliyorum:

1. Rekabeti Geçmek İçin:

Sürekli büyüyen bu perakende pazarında rekabeti yenmek kolay değil. Bu, neden bir Pazar yerinde satış yapmaya başlamanız gerektiğini birincil şart haline getirir . Sizinkine ait çok sayıda web sitesi var ve hatta aynı ürünü satıyorlar. Bu nedenle, tüm bu web mağazaları arasında öne çıkmak sizin için zor olabilir. Bu nedenle, marka adınızı teşvik etmek ve işletmenizin büyümesini artırmak için bir Pazar Yeri ile entegre olarak tüm bu web siteleriyle rekabet etmelisiniz.

2. Büyük kitlelere ulaşmak için:

Bir Pazar Yeri ile entegrasyonun en büyük yararı, büyük kitlelerini ürününüze çekmektir. Pek çok müşteri, güven eksikliği nedeniyle küçük web sitelerinden ürün satın almıyor. Pazar yeri, müşteriler arasında fark edilmek ve onları ürününüzü satın almaya zorlamak için mükemmel bir yerdir. Birazcık ilgi bile muazzam satışlara ve gelire dönüşebilir.

3. Zaman ve paradan tasarruf etmek için:

Markanızın adını çeşitli pazarlama süreçleriyle ayrı ayrı tanıtmak bazen sizin için en iyi seçenek olmayabilir. Bu durumda büyük gelir kaybına ve zaman kaybına da yol açabilir. Markanızı popülerliğini arttırmanın temel yaklaşımları tahmin edilemez. Pazar yerleri burada devreye giriyor. Yalnızca dijital bir mağaza oluşturmak için daha büyük bir platform sağlamakla kalmaz, aynı zamanda fazla olan tüketici trafiğini de cezbeder. Bu sorunsuz yaklaşım kesinlikle zamandan ve paradan tasarruf edecek ve büyük satışlarla sonuçlanacaktır.

4. SEO'nuzu geliştirmek için:

Müşterilerinizin dikkatini onlara yönlendirmek için ürünlerinizin arama sonuçlarının en üst rafına yerleştirilmesi gerçekten önemlidir.  Pazar yerleri ayrıca marka görünürlüğünüzü ve SEO stratejilerinizi artırmanıza yardımcı olur. Çevrimiçi bir Pazar yerinde ürün listeleme, SEO sonuçlarınızı daha fazla kullanıcının görünürlüğüne getirerek iyileştirmenize yardımcı olur. Web sitesinin mükemmel SEO uygulamaları, büyük satışlar ve gelirler sağlar.

5. Sorunsuz ürün sevkiyatı ve teslimat yönetimi:

Nakliye ve teslimat amacıyla bir kurye hizmetine sahip olan birçok pazar yeri sitesi vardır. İşinizin ilk aşamasındaysanız, Pazar yerinin sahip olduğu teslimat hizmetinden yararlanabilirsiniz. Bu, gelirlerinizi teslimat hizmetlerine yatırım yapmaktan kurtarmanıza olanak tanır. Bu, satıcıların müşterilere ücretsiz gönderim sağlamasına ve anında satın almaya gitmesine olanak tanır.

6. Yeni bir ürünü test edin:

Yeni bir ürün piyasaya sürdüyseniz, bunun müşteriler arasında kabul edilebilir olup olmayacağını varsayamazsınız. Bu durumda, ürününüzü dünya çapında milyonlarca müşteri tarafından görülebileceği için tanınmış bir Pazar yerinde piyasaya sürerek test edebilirsiniz. Bu size ürününüzün tüm dünyada kabul edilmesini sağlayacaktır ve eğer müşteriler memnun kalırsa, daha fazla stoku ithal edebilir ve herhangi bir güçlük çekmeden satabilirsiniz.

SONUÇ

Bir e-ticaret mağazasını çevrimiçi bir Pazaryeri ile entegre etmek, hem küçük hem de büyük ölçekli işletmeler için kesinlikle harika bir seçenektir. İşinize ve Pazar yerine mükemmel bir şekilde uyum sağlamanız gerçekten gerekli. 
 


JumboSoft interaktif e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz. 
 

 

Yorumlar (0)

Herhangi bir yorum bulunmamaktadır. İlk yorumuz siz yapın!

Yorum Yapın